cartell_batecs

“BATECS LLATINS”

Viu una història d’amor que salpi d’un port de la Mediterrània i et faci bategar el cor amb tanta intensitat que et permeti de travessar l’Atlàntic. Apassiona’t, estima, diverteix-te, gaudeix amb la música llatina. Deixa’t acompanyar, deixa que t’agomboli com ho fan les onades de la mar, cluca els ulls, obre la porta perquè els sentiments flueixin a través dels clàssics de tota la vida. Sentiràs els batecs llatins a cau d’orella en la més íntima de les escenes i, alhora, et transportaran a una festa sense fi, on les notes musicals et faran riure i plorar. Escolta les onades de fons que acompanyen les melodies que ens fan sentir vius i deixa’t portar per Flor de Lis, CAmbalache, Alfonsina y el mar, Pequeño fado…i viatja amb la música fins més enllà dels sentits.

NEUS MAR

Neus Mar, una veu mediterrània, de contrastos i matisos per la que flueixen les emocions fins a tocar-te el cor.

El juny del 2013 va presentar el seu treball “A contracorrent” s’ha format al costat de grans pilars de l’havanera com Josep Bastons amb qui s’acompanya en diverses ocasions i Càstor Pérez (1955-2010) amb el qual va fundar el grup Cubacant i va crear l’espectacle i cd ” L’essència de l’havanera” . Destaquen les seves actuacions a la Mostra de l’Havanera Catalana de Palamós, Platja del Bogatell de Barcelona, Granollers, Sant Pol de Mar, Vilafranca, Calafell, Llorà, Dènia, Begur, l’Estartit… i també a Cuba; a teatres com Palafrugell, Palamós, Bescanó, Casa de Cultura de Girona, al Festival d’Havaneres de Calella de Palafrugell, al Festival de Boleros i Havaneres de la Costa Daurada, Festival de Músiques del món de Lloret de Mar, al Solfejant de Cassà de la Selva, Fira d’Indians de Begur, Festival de Cap Roig com artista local i als Matins de Tv3.

EMILIO SÀNCHEZ

La seva veu càlida i el feeling de la seva guitarra ens transporta al seu país, Cuba, en un obrir i tancar d’ulls.

Comença molt petit en el moviment d’aficionats a Cuba participant en diferents festivals. Als 16 anys es forma amb el prestigiós músic Octavio Sánchez (Cotán) amb qui s’endinsa en el món de la música tradicional cubana. Toca en diferents escenaris, destacant el prestigiós Cabaret Tropicana, compartint escenari amb diferents artistes com Omara Portuondo, Pablo Milanés, etc.

L’any 1994 funda músics el “Sextet Maguey” i el dirigeix durant molts anys. Acompanya grans figures entre elles a Compay Segundo amb i recórrer diversos escenaris internacionals com República Dominicana, Costa Rica, Grècia, Polònia, Equador, Mèxic.

Composa música per a diferents obres de teatre a Cuba, a més de produir diversos treballs discogràfics. Participa en el pont Cuba-Estats Units compartint escena amb músics de la talla de Tris Imboden (Bateria de CHICAGO) Kevin Richard (Percussionista Steve Wonder, Celia Cruz, Lionel Richie) i a Espanya comparteix escenari amb “Els Delinquentes”.

TONI GADEA

La seva llarga trajectòria professional, experiències i vivències musicals, ens ofereix un ritme trepidant, imparable i únic.

A l’any 1962, quan tenia 12 anys, va entrar a formar part de l’orquestra Ritmos de Figueres. L’any 1964 va entrar a formar part del grup Mauné i els seus dinàmics. El 1968, quan tenia 17 anys, entra a formar part de la Orquestra Internacional Maravella, de la qual en va ser membre durant vint anys. l’any 1988 entrà a formar part de l’Orquestra de Xavier Cugat .A l’any 1990 va fundar l’orquestra Gerunda. Del febrer de 2002 fins al març de 2006 ha format part, com a percussionista, del grup Metropol, de Girona.

Antoni Gadea ha estat i és una persona que viu de i per la música. Mai ha tingut un no quan se li ha demanat la seva col·laboració. Així doncs podem destacar col·laboracions amb l’Orquestra Simfònica de Munich, el grup d’havaneres Port Bo, Els Cremats, Jordi Patxecu i la Colla , l’Orquestra de Cambra de l’Empordà i Claudi Arimany entre molts altres. Compagina les actuacions amb una tasca docent, que porta a terme actualment a l’Escola de Música Rita Ferrer, de Palafrugell i L’Escola de música, Adrià Sardó de Calonge, així com també classes particulars.

 


0 Respostes to “25/abril/2014…Concert Neus Mar”



  1. Feu un comentari

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s




Abril 2023
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Mesos


A %d bloguers els agrada això: