El Trio Lycopersicon és una formació cambrística que combina tres instruments amb una llarga trajectòria històrica: la flauta, el fagot i l’arpa. La flauta i l’arpa són presents en la mitologia grecoromana, origen de la nostra civilització, mentre que l’aparició del fagot té lloc en el Renaixement.
La fusió dels timbres d’aquests tres instruments, tan particulars com contrastats entre sí, dóna com a resultat una sonoritat de gran transparència i permeabilitat.
Xavier Pomerol, Ramon Aragall i Carme Ubach, músics de l’Orquestra Simfònica del Vallès, hem col·laborat amb les principals orquestres i formacions musicals del país, així com amb directors i solistes nacionals i internacionals. Alhora comptem amb una àmplia experiència en formacions de música de cambra.
Combinem l’activitat musical com a intèrprets amb la tasca pedagògica en diferents conservatoris i escoles de música de Catalunya (Vila-seca, Terrassa, Manresa, Cervera i Escolania de Montserrat).
0 Respostes to “5/maig/2013…trio lycopersicon de l’OSV”